Mgr pedagogiki społeczno-opiekuńczej, mgr resocjalizacji, oligofrenopedagog, surdopedagog, tyflopedagog od 16 lat zajmuje się pracą (terapią, edukacją i diagnostyką) z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną i różnymi zaburzeniami rozwojowymi oraz prowadzeniem różnych zajęć i warsztatów artystycznych. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą. Jest certyfikowanym terapeutą I i II st. EEG-Biofeedbacku oraz certyfikowanym terapeutą dźwiękiem według metody Petera Hessa. Ukończyła całościowe szkolenia z zakresu prowadzenia treningu słuchowego i diagnozy wg A.Tomatisa. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu psychopedagogiki i terapii: Instrumental Enrichment – terapia funkcji poznawczych; Trening Umiejętności Społecznych; Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy; program „The Gataway Award – efekty pracy z dziećmi i młodzieżą upośledzoną umysłowo w stopniu umiarkowanym lub znacznym” oraz szkolenia: „Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat”, „Analiza rysunku dziecięcego”, „Specjalistyczny Program Diagnostyki i Terapii Sensor Komplex”, „Sala doświadczania świata a rozwój percepcji u osób z deficytami intelektualnymi”, „Warsztaty terapii przez ruch”, „Profilaktyka uzależnień”, „Szkolenie specjalistyczne z zakresu pracy z dzieckiem niepełnosprawnym w przedszkolu”, „Metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne”, „Scenografia w szkole”, „Od chaosu do wspólnego działania na przykładzie tańców w kręgu”, „Terapia teatrem”, kurs Raindrop Technique, „Poznaj swoje predyspozycje zawodowe – ZAMEK”, „Metodyka Strategicznej Polistymulacji” (I st.). Na potrzeby utworzenia przedszkolnej pracowni ceramicznej ukończyła 3 -stopniowy kurs ceramiki artystycznej.
W naszym „Promyku” – przedszkolu i specjalistycznej poradni, pełni funkcję dyrektora, diagnosty, terapeuty i oligofrenopedagoga oraz prowadzi zajęcia terapeutyczne/artystyczne między innymi z neurofeedbacku, terapii dźwiękiem, arteterapii, ruchu rozwijającego i rewalidacji; prowadzi różnorodne kursy specjalistyczne dla pedagogów i nauczycieli z zakresu rytmiki, muzykoterapii, diagnozy i psychopedagogiki.
ZamknijMgr teologii, oligofrenopedagog, instruktor terapii zajęciowej. Pracę z osobami niepełnosprawnymi rozpoczął 10 lat temu w Fundacji „Wspólnota Nadziei” i na Farmie Życia w Więckowicach. Od 2007 -2015 roku pracował jako instruktor terapii zajęciowej w Warsztatach Terapii Zajęciowej oraz terapeuta w Świetlicy Terapeutycznej Fundacji im. Brata Alberta. Uzyskał certyfikat I i II stopnia trenera EEG-biofeedback. Terapię neurofeedback prowadzi od 2011 roku. Ukończyła całościowe szkolenia z zakresu prowadzenia treningu słuchowego i diagnozy wg A.Tomatisa. Ukończył program „The Gataway Award – efekty pracy z dziećmi i młodzieżą upośledzoną umysłowo w stopniu umiarkowanym lub znacznym” oraz szkolenia: „Specjalistyczny Program Diagnostyki i Terapii Sensor Komplex”, „Sala doświadczania świata a rozwój percepcji u osób z deficytami intelektualnymi”, „Poznaj swoje predyspozycje zawodowe – ZAMEK”, „Metodyka Strategicznej Polistymulacji” (I st.). Pełni funkcję wicedyrektora oraz oligofrenopedagoga, zajmuje się przede wszystkim terapią neurobiofeedbacku, terapią Tomatisa oraz rewalidacją.
ZamknijAbsolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat związana z pracą w administracji placówek oświatowych. Prywatnie mama dwójki dzieci i opiekunka szalonego kota. W Promyku odpowiedzialna za sprawy kadrowo-księgowe placówki.
ZamknijUkończyła studia magisterskie na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza- Modrzewskiego, Wydział Psychologii i Nauk Humanistycznych, Kierunek: Pedagogika oraz studia licencjackie na kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna z technologią informatyczną. Swoją wiedzę praktyczną zdobywała podczas pracy wolontariusza w Powiatowej Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej z siedzibą w Jaworznie oraz praktyk w przedszkolu oraz w szkole podstawowej, w początkowym nauczaniu w klasach 1-3 oraz jako opiekunka dziecięca. Ukończyła kurs „Metodyka Strategicznej Polistymulacji” (I st.).
W naszym przedszkolu jest wychowawcą grupy, prowadzi zajęcia edukacyjne i terapeutyczne z dziećmi w wieku przedszkolnym.
ZamknijNauczyciel prowadzący – ukończyła studia z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na WSP TWP w Warszawie oraz Podyplomowe Studium Logopedii i Glottodydaktyki w Katowicach. Pracowała w placówkach przedszkolnych i szkolnych na terenie powiatu chrzanowskiego i Krakowa. Swoją pracę z dziećmi rozpoczęła w Liceum Pedagogicznym w Olkuszu. Doświadczenie zdobywała na obozach harcerskich, podczas praktyk w przedszkolu, pracując w klasach początkowych i świetlicy. W swojej pracy wykorzystuje różne rodzaje muzyki i techniki plastyczne. Jest nauczycielem kontraktowym. Interesuje się muzyką i poezją.
ZamknijAbsolwentka studiów socjologicznych ze specjalnością komunikacja społeczna oraz wychowania przedszkolnego. Wiele lat działała jako instruktorka Związku Harcerstwa Polskiego, zdobywając cenne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Przez kilka lat pracowała jako niania. Posiada kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. Aktualnie pracuje jako wychowawca grupy oraz terapeuta w naszym przedszkolu. Ukończyła III stopień kursu ceramiki artystycznej, a wiedzę zdobytą podczas szkolenia wykorzystuje, prowadząc przedszkolną pracownię ceramiczną.
ZamknijMgr fizjoterapii. Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. W 2016 roku odbyła praktyki w Samodzielnym Ośrodku Rehabilitacyjno-Oświatowym dla Dzieci Niepełnosprawnych – Centrum Rozwoju Dziecka w Katowicach. Ukończyła szkolenie „Zachowania trudne u osób autystycznych i niepełnosprawnych intelektualnie” oraz kurs „Neurorozwojowa prewencja i korekcja wad postawy u niemowląt i małych dzieci”. W Promyku jest odpowiedzialna za rehabilitację maluszków i przedszkolaków.
ZamknijNauczyciel prowadzący, mgr oligofrenopedagog, ukończyła studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej oraz rewalidacji indywidualnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Absolwentka podyplomowych studiów logopedycznych oraz z zakresu wychowania przedszkolnego. W ramach poszerzania swoich kwalifikacji uczestniczyła w kursie pedagogiki zabawy „Klanza”, trzystopniowym kursie języka migowego,”Metodyka Strategicznej Polistymulacji” (I st.). Ukończyła całościowe szkolenia z zakresu prowadzenia treningu słuchowego i diagnozy wg A.Tomatisa
W placówce pełni funkcję nauczyciela grupy – oligofrenopedagoga. Prowadzi zajęcia edukacyjne, terapeutyczne, rewalidacyjne i wczesne wspomaganie rozwoju. Prowadzi diagnozę gotowości szkolnej, według profilu psychoedukacyjnego oraz specyficznych trudności w uczeniu się.
ZamknijStowarzyszenie Błękitne Anioły |
"Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka." Jan Paweł II |